reklama

Happy birthday, blacky

Každý z nás pozná narodeninové oslavy. Veľa kamarátov, pochutín a tekutín, kopec darčekov. Dnes som si vďaka môjmu bratovi (diky ti, Tome) uvedomil, že aj nás doma jedna čaka. Doležitá. Okrúhle piate narodeniny nášho kocúra. Zoznamte sa, jeho meno je Blacky.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)
nas blacky :)
nas blacky :) (zdroj: vlado benko)

Dodnes si pametám, kedy sa skrížili naše cesty. Splav Máleho Dunaja pred rokmi. Ako sa nám male čierne čudo budo s veľkými žltými očami motalo popod nohy, schovávalo sa pod stolom miestneho občerstvovacieho zariadenia a bolo vdačné za čokoľvek pre jeho prázdny malý mačací žaludok. Ako sme ho niekoľkokrát odniesli do pola, že mu tam bude lepšie, bezpečnejšie. No on nie, chcel byť s nami.
Tak sme prišli k dalšiemu členovi nášho plavidla. Ihneď sme ho pasovali na poziciu hlavný lodný maskot.
Neveril som, no napriek potvrdeným informáciam ako sa mačky boja vody, Blacky s nami zdárne dopádloval až do cieľa. Vtedy som ešte netušil, aká dobrodružná cesta nás čaka domov do Bratislavy.
Dodnes si s úsmevom spominám ako pani s pick-upom na mňa prekvapene hladeľa keď som na je otázku " A kde máte toho druhého stopára?" odpovedal vytiahnutim Blackyho z vysokej trávy. Ako som už v Bratislave kráčal po Obchodnej ulici v Bratislave a nechápal na čo sa ľudia okolo tak usmievajú. Došlo mi to v momente keď som zbadal tieň mojho ruskaku s Blackym na vrchu, ako hlavným navigátorom a dobyvateľom korza zároveň.
Krásne bolo, ako som sa až s odstupom času dozvedel, o predstaveni Blackyho mojej mamine, ktorá ráno s šokom zbadala čiernu machulu na koši s čistým prádlom.
To boli len začiatky. Takých a podobných zažitkov máme v našej rodine tony. Tiež nám medzičasom pribudli k Blackymu jeho naj kamarátka Persia (mačka domáca, pôvodom z útulku Slobody zvierat) a pudlík Bene . Tak mi isto verite, že je často u nás veselo.
Aby som nezabudol, prajem našemu oslávencovi už takto dopredu len to naj, nech to s nami vydrží esťe dlho, veľa nových skrýš, mnoho kg chutných granuliek a hlavne pohodu v moje posteli. Blacky hneď ako prídem z intráku domov ťa pohojdám, neboj... :)

vlado benko

vlado benko

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

jednou nohou bakalar (musim dopisat Bc pracu) FMK UTB Zlín, čo musí všetko vedieť, vidieť a skúsiť... s životným heslom JUST DO IT Zoznam autorových rubrík:  rodinkaUlica

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu